Flytta?

Ja, just nu känns det som att jag lika gärna kan flytta. Det finns ingenting som håller mig kvar här, okej, möjligtvis familjen och brist på pengar men annars inget annat! Inget jobb, inga vänner, ingetingetinget. Jag vill nog flytta tror jag, det kan ju inte bli mycket sämre iallafall, men som sagt, pengar.

Jag kan flytta till Andy så fixar han jobb till mig, det har han lovat. Men nej, just det - någon hann före. Just det, ecke flyttade in i veckan. fan . Fast det skulle nog ändå inte funka, jag och Andy i en lite etta, hmm..det skulle bli lite svårt att få plats med alla mina saker :p

Jaja jag får väl bli kvar i denna hålan ett tag till..


Det är marknad här idag, kanske skulle dit och kolla om det finns nåt kul, godiset är ju en favorit. Får väl ta och gå dit sen, helt ensam. inte lika kul nej....

Kommentarer
Postat av: frida

hej gumman! remember me? ;) tomtefesten-04 om jag inte minns fel? ;D haha! jag bor i borås nu...ensamt här med serru! du får ta & pallra dig hit om du är rastlös någon helg! vad gör du om dagarna nu efter sommarn? puss&bamsekram!!!

Postat av: frida

ajjemen.jag pluggar, pluggar & pluggar.går systemvetarutbildningen(mycket data hehe). det är faktiskt både för&nackdelar med att bo själv, tro det eller ej. ivarjefall från min synvinkel! :D jag menar, det är SKÖNT att bo själv & lära sig "vara vuxen"...men samtidigt; vem sjutton vill städa,diska,laga mat,ta hand om räkningarna & tvätta? ;D .....fast man lär ju sig...jasså? vad är du intresserad av för jobb då?..:)...skrivit in dig på arbetsförmedlingen? min pojkvän söker jobb här i borås nu, manpower har faktiskt en del att erbjuda! :) (så jag tänkte åt dig...fast manpower i gvd då haha!) men jag tror du kommer att hitta något bra&snart! kramixen!

2006-09-02 @ 11:37:51
URL: http://zerendipity.se
Postat av: nina

bra blogg!

2006-09-02 @ 19:12:34
URL: http://ninahs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback