Det är väl typiskt...

Solen skiner och det är varmt ute. Jag skulle så gärna vilja gå ut och sätta mig i en solstol och bara njuta av solen och värmen men nej, jag är sängliggandes hela dagen med halsont, feber och nästäppa :S

Jag hade till och med hellre jobbat idag(vilket jag skulle gjort om jag inte varit sjuk, så nu måste mamma jobba åt mig! gaaaah!) än att ligga här inne och nysa och må dåligt. usch och fy!

Men mamma ska iallafall köpa glass till mig när hon jobbat färdigt :) något positivt. Sen planerar jag att köra iväg lillebror till affären och köpa godis åt mig - Idag vill jag inte höra talas om nyttig mat! Är man sjuk så är man.


Nu ska jag återvända till sängen..i min dvd visas just nu åter till Cold Mountain. Yepp




See ya

Kommentarer
Postat av: malin

ojoj det låter inte kul med sjukdom nu....stackarn... :(
Men det blir snart bättre ska du seee....
kram på dej

2006-09-22 @ 10:25:13
Postat av: Bigbrother

Ajaj... Krya på dig sis! Men du, jag e mer bekymrad över vad som spelas i din dvd...;) Får styra upp lite nya filmer till dig så du slipper kolla Nicole Kidman o sån skit hehe. Puss

2006-09-22 @ 11:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback