Bollmaskin och nya stövlar

Idag har jag varit i halmstad och hälsat på min brorsa..han kom hem från bulgarien inatt. Ni kan ju gissa hur avundsjuk jag blev när han öppnade dörren och visade upp sin fina bränna! åååhh jag vill också va bruuun! Kul att se honom igen iallafall..han hade köpt massa saker, skitsnygg klocka till John, Gucci plånbok till mig, pike tröja till pappa och en massa t-shirts och stuf. .very nice.

Gick lite på stan med mami, john och andy också. Hittade en superfin väska som jag tror jag ska köpa sen..=) . John hittade också en fin Fred Perry väska..
Just det, måste berätta en sak jag köpte idag. Jag och mamma var inne och handlade på Maxi i Halmstad. De har en avdelning med skor som brukar va ganska nice ibland. Där hittade jag ett par superfina bruna stövlar, köpte dem direkt! haha =) ganska otippat eller hur, hitta skor på Maxi liksom! :p (bild kommer)

Jag är precis hemkommen från tennisen nu, har varit där sen halv 8 ungefär och spelat. Det var riktigt kul ikväll, spelade med bollmaskin. Guuud va jobbigt, men askul ;) haha. Gött med lite träning. Ska spela imorgon också..


Nu ska jag duscha och sen ska jag se vad det går för filmer på tv ikväll..kanske går nån kul.

See ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback