Bakdag(2)

Har precis ätit världens godaste frukost - Müsligröt med hallon och 2 vattenmelonskivor. Sååå himla gott! :D Frukosten är bästa målet på dagen..lätt!

Igår på eftermiddagen var jag så rastlös så jag visste inte vad jag skulle ta mig till. Ingen hemma att hitta på nåt med, ingen träning, inget bra på tv.. så jag bestämde mig för att baka lite. Hade lite svårt att bestämma mig (som alltid) men det fick bli Bananmuffins och Mellanmålsbars. Recepten hittade jag på
www.nlife.se

 Jag började med att gå till affären och köpa lite ingredienser som vi inte hade hemma. Bara massa nyttiga ingredienser som ni ser, inget socker, inget fett. superbra!

Jag gjorde mellanmålsbarsen först, de gick snabbast och göra.
 Barsen blev supergoda, till och med lillebror tyckte om dem, och han brukar vara väldigt kräsen! haha =)

Sen gjorde jag muffins, också de blev supergoda!  
Kanske inte så mycket fikabröd, mer matmuffins. De innehåller mycket nötter och fibrer!

Särskilt mellanmålsbarsen blev väldigt populära, de kommer ta slut fort! hehe =)


Recepten hittar ni på
www.nlife.se  (Superbra sida som jag varmt rekomenderar!)



Nu ska jag iväg till jobbet..



See ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback