Även min röst räknas..

Japp, idag har jag varit och röstat - för första gången. Inget märkvärdigt med det, är inte ett dugg intresserad av politik, kan ju va därför.

Jag är så trött på allt politiskt tjat. Vart man än vänder sig läser man "-Jag heter Fredrik Reinfeldt, rösta på moderaterna." Eller så hör man "-Rösta på socialdemokraterna, mitt namn är Göran Persson."  Jag orkar inte. Va lugnt och skönt det ska bli nästa vecka när allt är över. Eller förresten, då kanske man ska tjata om vem som vann och analysera om det var rätt eller fel? suck!

Jag tänker iallafall inte berätta för någon hur jag röstade. (vet en som kommer bli lite besviken nu :p haha)

Funderar på om jag ska sätta mig på motionscykeln en halvtimma sen. Kunde ju va skönt eftersom jag inte tränade alls igår. Känner mig lat. Ska nog göra som John sa innan - Fundera inte, bara gör det!



See ya!


Kommentarer
Postat av: Lina tror jag?!

meeh! jag blev glad att du röstade i alla fall:D haha men fan vad jag är nyfiken asså... hoppas du röstade rätt, allt utom kommunsiterna är acceptabelt. puss te dej kompis!

2006-09-17 @ 16:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback