15 timmar i Borås

Tennis,tennis,tennis säger jag bara! Efter en hel dag i Borås var jag helt slut, men egentligen har jag ingen rätt att klaga..det enda jag gjorde var att gå några timmar på stan, sen sitta på en bänk resten av dagen - träsmak i baken, ja! men som sagt, jag ska inte klaga..John hade det betydligt tuffare igår! Klockan 9 spelar John sin första match..det blev en väldigt jämn och tuff match(har aldrig sett john så svettig!) Efter många om och men lyckades han iallafall vinna. Grattis! Klockan 12 var det sedan dax för nästa match (han hade anmält sig i två klasser, därför kom matcherna så tätt) Denna gången skulle han möta Hedin, mest känd för sina raseriutbrott, hårda slag och dyra märkesprylar. Även stamkund på Mc Donalds. Han är normalt sett bättre än John, men igår tankade han som aldrig förr och John vann ganska lätt. Grattis! Nästa match skulle börja 17.30, så John hade hela eftermiddagen ledig(Eftersom han vann spelar han fler matcher). Nästa match blev tuff, med två matcher i benen kändes sig John inte helt pigg, vilket är ganska förståeligt. Han förlorade iallafall. hans motståndare var världens diva som tyckte att han kunde dömma lite som han ville. Skaffa glasögon säger jag bara! Gud va arg jag var, men men. Den tredje matchen kom igång först halv 8 och var klar runt halv 10, pga förseningar. John hade sedan ytterligare en match. Den kom igång först klockan halv 11 (den skulle börjat halv 7, halv 7 liksom!) Det blev dock en ganska lätt match. Han vann, Grattis!, och klockan kvart 1 12 kunde vi åka hem. Längsta dagen ever, och jag klagar för att jag är trött!?


Haha, jaja.. Jag hittade iallafall ett par stövlar när vi gick och shoppade Yes! . :) Kunde även prova jeansen från hm som jag tjatat såå mycket om! storlek 26 var litelite små kanske, men 27 fanns inte så jag ska prova dem i göteborg imorgon.


Nog pratat om gårdagen, idag ska jag och Malin bege oss söderut, Halmstad och bio står på schemat. :)
Ska bli skojj! Filmen vi ska se heter "Click". Den verkar ganska bra.


see ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback