Värsta bra stövlarna!

Var i halmstad en sväng igår, eller vadå en sväng..jag var ju där hela dagen :p , men iallafall s81633-159å hittade jag värsta snygga och bra stövlarna där på DinSko. Svarta(eller bruna) skinnstövlar utan klack, eller med sån där låg stor klack..men det bästa av allt - de var fodrade! Mjuk päls inne i stöveln så de skulle vara perfekta i vinter! Varma och snygga! De är nästan likadana som mina svarta skinnstövlar fast jag har en liten klack på mina.
Gud vad jag ångrar att jag inte köpte stövlarna igår! 480 kronor kostade dem, inte så farligt. ( Hittade bara bild på stövlarna i rött, men de finns i brunt och svart också )






Kommentarer
Postat av: malin

hej nea! vet du sådana stövlar har mamma sedan sin tid fast i marinblått exakt likadana...och jag köpte svarta liknande i london! De är superbra kan jag ta och säga dig...hahha! och snygga med för den delen!

Weeehooo...kramar malin

2006-10-22 @ 20:15:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback