Tråkiga väder

Idag vaknade jag klockan 8(som vanligt). Tittade ut genom fönstret -Va? Klockan kan inte vara 8? det är ju fortfarande mörkt ute :S
Nu är klockan halv 10 och det är ljust ute, eller iallafall ljusare. Tänk att lite moln kan göra tillvaron så grå och trist. Och så trött man blir! Jag behöver ljus! Ge mig sol!

Känner inte alls för att cykla till jobbet idag, det regnar och jag är jäättetrött! Men jag behöver pengar så det är väl bara att bita ihop. Ska ju till Göteborg i helgenoch hälsa på min Anna, och då behövs det pengar :)

Nu ska jag ta en dusch och se om jag piggnar till..

see ya!

Kommentarer
Postat av: Josefin

jag ska till gbg nästa helg, ska bli HUR kul som helst!

hjälp mig välja outfit till cocktailpartyt imorgon! :)
http://josefinkristin.blogg.se/061006092359_oufits_till_imorgon_lrdag_vilken.html#comment


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback