Snyggt från Asos.

Var inne på Asos hemsida lite innan och de har fått in superfina kläder verkligen! Mycket fina klänningar och toppar. Visst, klänningar kanske inte riktigt är något för mig men gud så fina de var!

81633-128Den här söta, lite längre toppen skulle jag definitivt inte säga nej till! Har sett andra som bloggat om den och jag måste verkligen hålla med. Såå snygg! Skulle passa utmärkt med ett par svarta jeans eller tights! Vill ha!



81633-129
 Hitta dessa söta tofflorna också! Skulle vara kanon att ha i vinter när det blir kallt(Jag är ganska frusen om fötterna:p).


Man kanske skulle göra en beställning? Det är ju inte speciellt dyrt. 135 kronor för tofflorna och 216 för toppen.


See ya!

Kommentarer
Postat av: carro

Nu har jag tagit tag i listan :)

Postat av: emma

Asos har massa snyggt:)

2006-10-06 @ 08:46:44
URL: http://ramde.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback