Regn,regn,regn

Jag hatar regn. På grund av regnet har jag inte kommit iväg till jobbet idag(vem vill cykla när det regnar liksom?! Inte jag!) På grund av regnet har jag suttit inne vid datorn halva dagen(ångest!) Okej jag har stekt pannkakor och dammsugit lite också. Min poäng är: Jag hatar regn och allt är regnets fel!

Jag har inget liv. Jag måste ta tag i lite saker...idag! Idag ska det ske, inga fler undanflykter.

I eftermiddag ska jag iallafall jobba..typ 2 timmar. Efter det har jag lite beslutsångest. Mamma ska åka till Ullared med några bekanta och jag vill verkligen åka med! men, jag har träning vid halv 7. Den roliga träningen också, med Oliver, Felix och Agnes. Vill verkligen inte missa den. Känner att jag behöver den också nu när jag varit stillasittande halva dagen :S Dagens i-landsproblem


see ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback