Powerwalk

Ska snart iväg på en powerwalk. Ska bli skönt att komma ut lite. Finns inget jobb till mig idag så jag ska träna hela dagen :p haha. Powerwalk på förmiddagen och sen lite simning i eftermiddag. Kanske tennis ikväll med..
Håller på att fylla på MP3:n nu...behöver lite ny musik.

Kollade på åttonde avsnittet av PrisonBreak säsong 2 imorse. Gud va spännande! Het sjukt..jag klarade knappt titta på det! haha. så jäkla bra!

Imorgon kommer Anna hem :) Ska bli himla kul att träffa henne lite..Göteborg ligger ju så långt bort :/ Hon ska vara hemma hela nästa vecka :D:D yeeeay!


See ya!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ska träna idag, tänkte köra Crosstrainer. ÄLSKAR också PB!! Har laddat hem alla avsnitt som gått i USA, så nu till helgen ska jag kolla på de fyra sista. Ha det bäst!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback