Köpt i Göteborg

Blev inte så mycket handlat i Göteborg men lite smink fick komma med hem iallafall.



Bild 1: XXL Volume Length Mascara - Den var inte så bra som jag hade trott, blev nästan ingenting på mina fransar. Det vita blev bra, men det svarta blev ingenting :S lite besviken där..menmen.
Bild 2: Dream Matte Mousse Foundation - De här kan jag verkligen rekomendera! Lätt den bästa foundation jag någonsin haft! Känns mjuk och len och inte alls plastig som andra foundations kan vara.
Bild 3: Make Up Store ögonskuggor- En rosa och en brun. Hade kupongen man fick i VeckoRevyn så jag fick två ögonskuggor till priset av en. kanon! Är mycket nöjd med dem.

Köpte även ett par jättesöta mjukistofflor på TopShop :) 81633-140

Kommentarer
Postat av: Josefin

make up stores ögongksuggor är de bästa som finns! :)

vanilj eller kanel?:)
http://josefinkristin.blogg.se/111006170819_nybakta_vaniljbullar.html#comment

Postat av: Danni

Tofflorna var söta som socker!

2006-10-11 @ 20:17:13
URL: http://miumiu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback