Kommentarer!

Ända sedan jag skrev inlägget  "lite statistik" har det kommit en massa roliga kommentare. Även antalet besökare per dag har ökat!! Superkul! :D
Keep up the good work


Idag har det inte hänt mycket än så länge, har varit en lååång och tråkig förmiddag. Men nu ser det bättre ut. Klockan 3 ska jag till tennisen och vara tränare. 3 timmar, gött att ha lite att göra..finns nämligen inget jobb till mig idag.

På tal om jobb..ska ringa lite samtal imorgon och kanske får jag ett jobb som jag faktiskt vill ha! yes! Inget jävla industrijobb. Inget säkert än men det behövs ju folk så. Håll timmarna för mig :D

Snart börjar reprisen av One Tree Hill. Missade det igår så måste bara se det idag! :D
Planerar att skriva ett inlägg och mina favoritserier inom en snar framtid och One tree hill lär definitivt komma med där ;)

81633-121


Kommentarer
Postat av: Anonym

tja dude! hur är läget? hoppas allt är bra med dig i regnet :)

du, jag tänkte bara höra lite, malin skrev i min blogg, men jag har inte hennes blogg så jag kan inte svara.. haha. vet du vad hon heter kanske?
ha det feint vännen. kramopuss

Postat av: Andy

Du ska få ett tips av mig... Ring aldrig om du säker jobb. Det e det största felet "ungdomar" gör när dom söker jobb. Skriv ett A4 om dig själv, infoga en bild på dig själv o skriv ut och ta med dig. Sen åker du ut till de företag du vill jobba hos och presenterar dig själv och lämnar ditt personliga brev till chefen. As simple as that! ;)

Från en som vet :)

puss o kram syrran / Andy

2006-10-02 @ 13:35:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback