I miss it

Jag trodde inte att jag gjorde det..men det gör jag! Jag vill tillbaka, tillbaka till värmen, till människorna, till poolen, till drinkarna - självklart är det Bulgarien jag talar om!
Det är konstigt, för det är faktiskt inte förrän nu, just nu, som jag verkligen längtar tillbaka. Har inte gjort det innan. Det har väl sina anledningar kanske..men nu längtar jag verkligen tillbaka!

Det blir lätt en ny utlandsresa nästa sommar..vart spelar inte så stor roll, bara det blir av! Denna gången blir inte med samma personer som förra gången..denna gången vill jag ha med Anna och Jennie-Ann. Det skulle vara hur kul som hellst! Så, vad säger ni tjejer? ;)


Shieet..jag upptäckte att jag faktiskt inte lagt in en enda bild från min Bulgarien resa här på bloggen! :O  det var illa! men här kommer iallafall lite bilder för er som är intresserade.



Minnen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback