Hemma igen..

Inatt klockan halv 4 kom vi hem. Jobbig bilresa, eller ganska jobbig, jag sov ju mest..Det kändes ju iallafall i baken att man suttit ner nästan hela dagen från klockan 7 på morgonen till klockan halv 4 på natten. ujuj..Slapp ju träbänkarna på läktaren iallafall, mjuuuka stolar ska det va ;) Lyx.

Vi har iallafall haft himla roligt, och vilka matcher vi fick se! Pimpim plockade fram tre servess när han som bäst behövde det och lyckades vinna den bästa matchen jag någonsin sett live! Vilken stämning på läktaren asså, helt otroligt! Sen fick vi se Söderling ta hem en ganska enkel match. GoSverige! Björkman och Mcenroe förlorade tyvärr, men vi fick iallafallse ett av hans berömda utbrott mot dommaren. det var kul! haha


Jag har en massa roliga bilder som jag tänkte dela med mig av under dagen, om jag hinner vill säga..har en del att göra.


Ikväll är det fest! Peppaa!



See ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback