Helgen hos Anna

Lovade ju lite bilder från helgen..så here they come!

On my way..fjantar mig lite på tåget :p hehe. Dyraste tåget också kanske jag ska tillägga..300 spänn för att åka till Göteborg! :O
Lite shopping. Hittade en snygg tröja på MQ. Lite konstig i modellen dock, annars skulle jag nog köpt den! Hittade också värsta snygga skjortan som jag letat efter i evigheter. Den var liiiiite för tajt bara :( men det är bara o leta vidare.
Sen var det Lunch. Jag har hittat mitt favoritmatställe i Göteborg!(Nej, det är inte mcdonalds!) På nordstan, inne i VeroModa butiken finns en salladsbar där man får göra sin egen salla. Man får välja själv vilka ingredienser man vill ha och man får se när de gör den. Hur coolt som hellst! Och det var inte lite mat man fick... Så underbart gott!
Sen åkte vi till Annas "hus" och jag fick träffa familjen hon bor hos. Trevligt :) Vi låg och vilade och pratade en stund och sen åkte vi in till stan. Anna körde AudiTT ;)
Vi gick på bio. Såg United 93..hemsk film! Man blev väldigt arg där i slutet när de kraschade, de var så nära! Hemsk, men den var väldigt bra. Självklart köpte vi naturgodis som vi föråt oss på i helgen. haha!

Vaknade klockan 8 på söndagen. Pigga och glada, gjorde frukost och sen åkte vi in till stan. Tänkte inte på att affärerna inte öppnade förns 11 så vi va där 45 minuter för tidigt. :P 11.40 satte jag mig på tåget hem igen.
Denna helgen var verkligen den bästa på länge! fler såna helger tack :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback