Hälsovecka

Denna vecka är det hälsovecka i hela Gislaved kommun. Sånt gillar vi. Jag och Lina ska gå på Box´n Kick imorgon, helt gratis! Massa olika pass såsom spinning, step, styrketräning och annat kul kan man gå på helt gratis. Synd bara att man inte hinner gå på fler pass. Men vi får väl se, är det kul kan man ju gå nån mer gång, och betala då såklart..vi får väl se.

Idag har jag inte gjort mycket, jobbat lite bara. Funderar på om jag ska ringa det där samtalet jag tänkt ringa flera veckor nu men inte vågat. Eller våga kanske var lite fel ord, det är inte det att jag inte vågar, det har bara inte blivit av. Kanske ringer idag..håll tummarna för mig isåfall!

Ikväll är blir det tennis..precis som igår, i förgår, i förförgår..ja, ni fattar. Det har blivit mycket tennis nu på sista tiden..det är ju så himla kul! Världens roligaste sport, lätt! :D


See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback