God morgon

Vaknade nyss, räknade precis ut att jag sovit 12 timmar inatt. ojoj! haha =)

Nu blir det frukost och sen ska jag försöka se ett av de nya Prison Break avsnitten..wiii!

Senare idag kommer lite bilder och annat från helgen :)


Update:
Nu har jag sett det! Första avsniittet på säsong 2.Och fyfan va bra det var! Så spännande. Är både lättad, men samtidigt förtvivlad..det fick ju inte hända :S Säger inget mer nu för er som väntar till det börjar sändas i sverige. Men en sak kan jag lova er, spännande är bara förnamnet!



See ya!

Kommentarer
Postat av: carro

Aa det var riktigt skoj faktiskt :) Prison break är så bra.

Postat av: Micke

Jag har hört att det är bevisat genom forskning att längsta man bör sova är 8 tim, allt utöver dessa timmar är onödigt.Kroppen blir inte mer utvilad. Det är som ett vattenglas. Man kan bara fylla upp den till kanten. Fortsätter man att fylla är det bara spillt vatten.

2006-10-10 @ 13:18:26
URL: http://sublim.blogg.se
Postat av: Josefin

har sett de avsnittet som gått i usa nu ;) hur jäkla rba som helst! :P

gå gärna in och läs mitt inlägg om avundsjuka, och dela med dig av dina tankar kring det...

http://josefinkristin.blogg.se/101006085754_dagens_frga_om_avundsjuka.html?cache=3200C74DBE1A3FC5F71CE245411E3259#comment

2006-10-10 @ 14:00:03
URL: http://www.josefinkristin.blogg.se
Postat av: Linnea

Micke: Ojdå, det visste jag inte. Jag som alltid brukar sova 10 timmar :p
Josefin: Ja det är hur bra som hellst! har sett snart 3 avsnitt på andra säsongen!

2006-10-10 @ 14:30:35
Postat av: Anonym

Prison Break e kanon! Tyvärr e det uppehåll nu i USA till den 2 november. Än så länge har det visats 7 avsnitt "där borta". Ha det gött

2006-10-10 @ 18:53:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback