Fredag = Storstädning

Har precis kollat färdigt på nya One Tree Hill avsnittet. Detta avsnittet var riktigt bra! Hemskt, spännande, sorgligt, vackert, gulligt..ja allt på samma gång! Älskar OneTreeHill =) Nästan, men bara nästan, lika bra som PrisonBreak ;)

Idag har jag inget att göra så jag tänkte städa lite härhemma. Det kan behövas! Blev lite sur när jag tänkte ta ur diskmaskinen och upptäckte att nästan allt fortfarande var smutsigt - fast det hade blivit diskat! Mamma snålar på varmvatten så därför blir det inte alltid rent. Blev som sagt lite sur så jag diskade allt som stod på diskbänken för hand istället..ska skälla ut mamma sen när hon kommer hem! :p
Jag tänkte iallafall dammsuga och dammtorka hela nedervåningen idag(övervåningen om jag orkar). Nånting måste man ju göra.


Jag sökte precis på ordet "dammsugare" på googel för jag tänkte lägga in en liten bild..vad tror ni jag får upp för bilder!? Jo, bilder på dammsugare...kakan som kallas dammsugare!! Lite sur jag blev..jag som är så godissugen! :p

 81633-170  Dammsugare..eller..dammsugare?  81633-169   
                  


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hihi.. det var lite kul faktiskt:-) Trevlig helg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback