Dagens träning

Har inte fått gjort hälften av det jag skulle gjort idag :/ inte bra. Men träning ska det bli iallafall. Simning. Har ju tänkt att jag ska gå och simma en gång i veckan men det har inte riktigt blivit av, så idag ska jag inte komma med några dåliga bortförklaringar. Känns dock något segt att gå dit ensam :S men jaja. Skönt att basta iallafall.

Har förresten fått ny router till min dator idag. Har äntligen kommit på vad felet varit med den gamla. Vårt uråldriga modem och den nya routern gick inte riktigt ihop, men nu har vi köpt en med inbyggt modem så nu ska det funka!


See ya

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Nu har jag tagit mig tid och skrivit ännu ett 'tänk till' för er som inte vad som menas med det så kan jag säga att tänk till handlar om vad människan tycker och tänker om en massa saker! 'tänk till' handlar mest om vad jag undrar över och hoppas att få svar på!
hoppas du ser detta och blir intresserad utav att gå in på min blogg och svara!

tack på förhand!
//Becka

Postat av: emma

vad skönt att det löste sig med datorn.

2006-10-04 @ 19:11:14
URL: http://ramde.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback