Cascada

Igår var det fest! Parken med Anna och Jennie-ann :) Det var kul, jobbigt att det var så mycket folk bara :S Jag har blåmärken överallt och en bula i huvudet..haha! men det är sånt man får ta. Träffade två härliga tjejer från Norrahammar på förfesten, Emelie och Sara. Himla nice, alltid kul att träffa nytt folk :) Jag och Emelie höll ihop hela kvällen..vi tappade bort alla andra :p

Det blev en ganska lyckad kväll med andra ord :) Så kul att träffa Anna igen..fast det inte var så längesen vi träffades sisst. hehe :) Lätt världens bästa kompis!


Jag är faktiskt inte så bakis idag..vaknade vid 10 och mådde hyffsat bra..stack till tennisen halv 12 och spelade..haha. Det var väl kanske inte så lyckat men kul var det.

Här kommer lite bilder..



See ya!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj ni ser att ha skitkul haha! GÖTT! Ser lite nya ansikten där ja, kul med nytt fölk!

Ha det bra, kramar från mej

2006-10-15 @ 22:02:27
Postat av: Anonym

dET VAR jag som skrev föregående inlägg...hehehe..malin alltså (flum igen) aja...hej på dej

2006-10-15 @ 22:03:13
Postat av: Jennie-Ann

dt var lätt bästa kvällen på mycket MYCKET länge! :D så underbart! :D pusspuss

2006-10-29 @ 19:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback