Behöver tips!

Jag har precis gjort en jättegod smoothie till mellanmål. Problemet är bara att jag börjar tröttna på den, jag gör alltid samma och det börjar bli lite tråkigt. Ingredienserna jag använder är naturell lättyoughurt, apelsinjuice, hallon/blåbär och banan. Jag har provat med vattenmelon en gång men det blev liiite för vattnigt. Har också provat med äpple med det var heller inte så gott.


81633-122
Så nu undrar jag om ni läsare har några tips på goda smoothies eller kanske milkshake? =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är bara fint med mig! jobbar o sliter o lever livet.

vad gör du om dagarna?
puss

Postat av: Anonym

har du inte fått tag på något jobb? fy vad surt!
men finns det ingen såndär bemanningsgrej du kan söka? eller var som... usch, vad tråkigt!

ja, jag jobbar på ica, himla roligt faktiskt :)
i den närmsta framtiden är det bara jobb som gäller, flyttar väl och pluggar till hösten ser det ut som.. när jag bestämt vad jag vill plugga :)
själv? vad har du för planer?

2006-10-02 @ 16:47:06
URL: http://saannas.blogg.se
Postat av: Wysteriia

En smoothie på Philura fil, havremjölk, banan, kiwi och havrekli är JÄTTE gott ^^,

2006-10-02 @ 18:31:38
URL: http://www.wysteriia.blogg.se
Postat av: kina lundquist

tjo, vet inte riktigt vem det här är men det hindrar mig inte från att dela med mig av mina smootieserfarenheter =) Jag brukar göra en sorts "glass" av blåbär, hallon, jordubbar och björnbär, lite mjölk och pyttelite yougurt - så att det inte blir rinnigt utan som glass (fast nästan bara bär och så mycket godare och nyttigare!). Om man sedan vill ha en smoothie är det gott att blanda mango, kiwi och appelsinjuice med lite is. Eller jordgubbar, apelsinjuice, is och björnbär. Äpple och kanel och lite mjölk är en annan variant, men väldigt speciell smak! Prova att köpa Brämhults färdiga smoothie, häll i lite is ch några av frukterna som redan finns i smoothien så har du också ett spännande alternativ. Shit vad jag känner mig seriös.. men men, lycka till!

2006-10-02 @ 18:43:57
Postat av: Sandra

Blåbär, hallon och björnbär. Men du fick visst ett hett tips precis här ovan. Äpple kanel passar alldeles utmärkt...

2006-10-02 @ 20:56:03
URL: http://www.pinkpanther.webblogg.se
Postat av: Fliickan

kom inte på något tips utan tänkte bara säga tack för ditt smootierecept, låter jätte gott :)

2006-10-03 @ 20:00:33
URL: http://fliickans.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback