Äntligen!

Nu funkar internet till min bärbara dator! yes! har fan inte funkat på ett halvår..det var vårt gamla modem som inte gillade routern, så nu har vi köpt en router med inbyggt modem och än så länge funkar det! :D

Nu när vi skaffat snabbare bredband också har jag planer på att ladda ner lite. Bland annat musik och kanske lite tv-serier. Just nu håller jag på med Laguna Beach första säsongen och Prison Break avsnitt 5 på säsnong 2. Måste bara se..ni fattar inte hur spännande andra säsongen är!!

Ikväll är det Desperate Housewives också :D Dont say it, jag vet vad ni tänker "Gud vilken tv-serie-nöörd!" men jag kan inte hjälpa det, jag fastnar väldigt lätt för nya serier antar jag :p haha


Jaja, nu ska jag göra fruktsallad och sen vänta på att DH ska börja :)

81633-58



See ya!




Kommentarer
Postat av: Emlia

älskar DH :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback