Tv-serier

Kollade på nya DH avsnittet igår..det som sändes i USA i söndags alltså. Bästa avsnittet någonsin! eller kanske inte bästa men lätt det hemskaste..jag blev verkligen chockad..och det har jag aldrig blivit av att se på en serie innan! herregud. Avsnitt 7 på säsong 3 var detta..för er som ville veta ;)

okej det här inlägget kommer utvecklas till ett som bara handlar om tv-serier...bara så ni vet :p

Ikväll vörjar Greys Anatomy på 5:an igen. Jag missade hela första säsongen så jag försöker komma iafatt lite nu. Har sett 9 avsnitt, vad jag förstått var det hela första säsongen? Har precis fått hem 14 avsnitt på säsong 2..så det blir maraton idag :p haha . Jag har verkligen fastnat för denna
seriern..det är någonting med sjukhusserier som går hem hos mig asså :p Så grymt bra.

Idag kan man även ladda hem nya PrisonBreak avsnittet..lätt att jag håller på med det nu ;)

Nya OC avsnittet blev jag precis klar med också :D

F
an va många bra serier det går nu alltså :p haha. Det är inte bra..men nu har jag bestämt mig för att inte börja kolla på fler serier..har lite för många att hålla reda på redan nu känner jag.

Serier jag följer:
* One Tree Hill
* Greys Anatomy
* The OC
* Desperate Housewives
* Prison Break
* Lost
* Våra Bästa år (Jag vet, töntvarning där, men har man fastnat så har man :p)



Jag tror att det var allt. haha, shit vad många det blev..jag har nog ett problem.

Jaja nu ska jag käka lite frukost.



See ya!

Kommentarer
Postat av: Brorsan

Va det nån som sa beroende? ;)

2006-11-07 @ 12:16:28
Postat av: Sofia

Har du kollat på det nya PB-avsnittet än?=)Jag har tyvärr inte sett det än, men snart...

Postat av: sofie

tjo, kina är toppen! har kommit in i det nu, så allt gå bra.
men du, låt dem inte köra med dig hur mkt som helst på jobbet. de utnyttjar alltid kassapersonal och låter dem inte ha tillräckligt med raster osv, du har rätt till åtminstone 15 minuters rast var fjärde timme...+en timmes lunch om du jobbar hela dagen. well, hoppas du trivs där iaf!
ja, fan vad jag måste börja om från början med körkortet när jag kommer hem! bläää!!!

2006-11-08 @ 10:26:24
Postat av: Sofia

Åh Prison Break är BÄST! :D

2006-11-08 @ 19:35:19
URL: http://mayflower.webblogg.se
Postat av: Linnea

haha, jag har kollat våra bästa år sen jag var 6 år gammal! man kan inte sluta titta hur töntigt det än är ;)

2006-11-15 @ 16:32:18
URL: http://lundstrumpan.blogg.se
Postat av: Ellinor

Åhh vad spännande.. men det är långt kvar tills det avsnittet visas i Sverige =(

får hålla till godo med lincoln & scofield :) mums

2006-11-15 @ 16:45:23
URL: http://sharpen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback