Rundtennis

Dagens träning såg ut att bli en katastrof. Alla var sura på varandra, sköt bollar(stoffe) och vi kunde inte enas om vad vi skulle spela. Vinnar-förlorar-sida ville en, dubbel ville en annan, en gick med på vilket som och den andra var helt emot alla förslag vi kom med. Till slut kom Oliver på den briljanta iden att vi skulle spela rundtennis. Spela rundtennis på 4 pers är inte det lättaste..det blev en hel del springande vill jag lova(vilket är väldigt bra för min obefintliga kondition) Det var himla roligt iallafall..jag åkte dock ut först 4 gånger av 4 möjliga men jag var inte sur för det. :p


Ikväll har jag och min kära bror underhållit oss med lite spanska glosor..det ni! Han skrattade så att tårarna kom när jag försökte uttala ord med fler än 5 bokstäver i. Spanska är inte min grej helt enkelt!

- Varför läser du vissa ord på svenska och vissa på spanska?
- För att det blir bättre inlärning då ! ..medan det jag egentligen menade var - De orden som är för svåra att uttala på spanska säger jag på svenska! 


Idag har jag shoppat! mer om det imorgon..


See ya!

Kommentarer
Postat av: Lina

roligt inlägg instämmer fullständigtXD

2006-11-30 @ 21:12:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback