Pokerkväll

Egentligen är jag för trött för att skriva nu men jag kände att jag skulle försöka sammanfatta dagen lite iallafall. Jobbade tre och en halv timma i förmiddags..stod i kassan. Idag gick det bättre än igår..har börjat lära mig lite bättre nu. Himla mycket folk idag..inte en lugn stund på de tre timmarna jag var där, men det är väl bara och vänja mig.

Eftermiddagen spenderade jag i soffan..skönt! Spelade lite tennis med. Nu ikväll kom Johns kompisar hit och vi har spelat poker..eller de håller på fortfarande..jag är för trött. Men sova lär jag väl inte kunna för de väsnas och har sig därnere.

Tror att jag ska sätta på ett avsnitt av Greys Anatomy nu för som sagt, sova lär man inte kunna.


Det är blev ett tråkigt inlägg men skit i det..jag är så himla trött nu så ni får stå ut..(ja, jag är medveten om att klockan bara är halv 11)


God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback