Nya skor

Jag gillar stövlar utan klack. Jag borde/kan/skulle egentligen ha klack för jag är inte så lång, bara 1.63..och då kan man ha klack. Jag känner mig inte bekväm i hög klack av nån anledning..jag gillar inte när det klackar. De flesta av mina kompisar är lika långa som jag och de har inte högklackade skor..om jag då skulle ha skor med hög klack skulle jag bli ett huvud längre än vad de är och de skulle bara se konstigt ut. Vad jag babbalr..vad jag ville komma fram till var att jag hittat några supersnygga modeller som skulle passa mig utmärkt - med låg klack.




De två första är från Asos. Gillar den första bäst eftersom den har ganska lågt skaft. Den tredje är från Skopunkten. Funderar faktiskt på att beställa den..behöver ett par nya skor och den var inte speciellt dyr heller..349 kr.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag har skorna från asos med rosetten, skit fina!! Dom från skopunkten är fina dom med med dom ser mer ut som cowboyskor. Sattsa på dom från Asos, helt klart värda det!! Ett tips bara, är att dom är lite stora i storleken.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback