Long time no see

Nu vart det ett tag sen man skrev här igen..nästan en hel vecka faktiskt, inte bra. Det har inte hänt så mycket intressant i mitt liv..har jobbat tre dagar i rad nu så man är lite seg. jag vet, tre dagar är inte så mycket, men jag är faktiskt inte van vid att jobba :p har dessutom jobbat 9 och 10 timmarspass, men jaja..jag ska inte klaga, jag trivs rätt bra faktiskt :)

I helgen är jag ledig, enda lediga helgen på 3 veckor så det blir nog fest. Parken med Anna och Jennie-ann =) hoppas att inte chefen får för sig att ringa bara..då blir det ingen fest. Ska spela KM också på tennisen i helgen. Dubbel med Lina. skitkul :D

Nu ska jag kolla Greys Anatomy.


Seee ya!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du får inte vara för bakis när vi ska spela:P:P:P

2006-11-15 @ 16:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback