Lika som bär

Satt precis och läste Aftonbladet på internet och hittade den här roliga artikeln. Jag tycker att det är skitkul när man visar bilder på kändisar som liknar varandra. En del bilder är skrämmande lika..haha! T.ex. Runar Sögaard och Kenny Strafighter! så kul :p

81633-149


Inget jobb idag heller..typiskt nu när jag är ledig att det inte finns nåt jobb på TeamPack. Kommer säkert finnas jättemycket jobb nästa helg bara för att jag jobbar då :p men jaja..planerar att gå och sola lite idag..ta en promenad också om det kan sluta regna någon gång! Hatar regn! Ska åka till Gislaved en runda i eftermiddag med..pappa skulle dit och hämta nånting så då hänger jag och mamma på..handla lite.


See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback