Kyligt

Jävlar va kallt det är ute! Det känns verkligen att vintern är på väg. eller så är man bara klen..det är ju trots allt bara 2 minusgrader ute, men det kändes som minst 10!
Jag gillar inte kyla..jag håller mig hellst inomhus då..går bara ut om det är absolut nödvändigt..jag är väl lite klen kanske :p

Har varit på tennisen en stund nu..kunde inte spela så länge tyvärr för det var upptaget..menmen. Nu ska jag bara krypa ner i soffan under filten och kolla på nya OC avsnittet. =)



See ya!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Ska kolla på Prison Break ikväll=) Var tvungen att vänta så att sambon också skulle kunna se det. Här är det jätteskönt väder. Lagom med snö och solen tittar fram då och då. Ha det bra!

Postat av: Malin velpotta :)

Hehe...hej på dej me...
nädu hade verkligen stor beslutsångest...fast nu har det klarnat lite...
Tänkte på det här med plugga vidare. Om jag ska göra det nu till nästa höst. för jag å emelie ska ju dra nu i december fast vet inte när jag kommer hem....men nu tror jag att jag har en plan..! Att jag börjar plugga i USA näst nästa höst alltså 2008...så är jag hemma cirka ett halvår mellan australien och USA...hmmm jo det blir nog bra eller ja eller nja...jo jo....ascch där ser du vilken potta jag är ;)

men nu får det bli så..haha!
men oj vad långt detta blev, ja herregud...skitsamma. Å nu ska jag å jobba med öööö så jävla segt...menmen...

nej nu slutar jag detta inlägg (orkar du läsa hela ;-) )

Peace darling!

2006-11-02 @ 12:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback