Helgen

Helgen blev inte riktigt som planerat..försökte posta ett inlägg här i lördags men det försvann, jag blev sur och sen dess har jag inte orkat skriva här :p men nu kommer en liten update iallafall.

Halv 7 på lördagsmorgonen ringde chefen..det hade blivit ett missförstånd..han trodde att jag trodde att jag skulle jobba..men jaja, sen frågade han om ja ville jobba på söndagen..kunde inte gärna säga nej(trots att jag jättegärna ville kollat på km som var denna helgen) så så fick det bli. halv 9 ringde han igen..undrade om jag ville jobba lite på lördagen med. Denna gången sa jag faktiskt nej..jag skulle ju spela match på tennisen! kunde ju inte svika Lina :p Spenderade hela lördagen på tennisen..spelade match, förlorade iofs men skitsamma..jävligt kul var det!

På kvällen var det ju tänkt att jag skulle åka till parken..så blev det inte eftersom att jag skulle jobba på söndagen. Det blev istället ett resturangbesök med Lina, John och Stoffe. Åt kinamat på Bambu i bredaryd. Himla gott!

På söndagen jobbade jag 9.30-18.30 . Blev inte så mycket annat gjort den dagen.

Jag är ganska nöjd med helgen ändå..har hunnit göra en del roligt och samtidigt har jag ju tjänat massa pengar och det är aldrig fel..det enda tråkiga var att jag inte fick träffa Anna! men jag planerar att åka till Göteborg snart och hälsa på =)


Nu ska jag käka lite frukost

See ya!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hey, om du har lust att åka till Göteborg 2 december. Så får du gärna hänga med, bussresa t.o.r kostar 50 kr. Hör av dig, skulle vara skoj, kind of miss you.

2006-11-21 @ 17:59:08
Postat av: Anna

hej gumman!utlandsresa skulle sitte hur fint som helst! jag röstar nästan på solen faktiskt :) älskar dig.

2006-11-23 @ 14:45:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback