Första dagen...

...på mitt nya jobb! Okej det var bara tre timmar..för att jag ska lära mig kassan och så men ändå. Det är väl kanske bättre att säga att min första dag på jobbet är den 17 november..för då ska jag jobba 6.30-16 . Men jag har iallafall varit där idag..lärt mig hur kassan fungerar och det gick faktiskt bättre än jag trott..Det var inte jättesvårt. Jobbigt med alla snabb-nummer bara, men man lär väl sig dem också med tiden. Jobbigt med otåliga kunder också som inte fattar att man faktiskt aldrig stått i kassa innan..men skit i dom!
Jag ska dit imorgon också 3 timmar för att lära mig ännu mer. Det här kommer nog gå bra. Jag fick "en sol" som de så fint uttryckte det för att jag min kassa gick jämt ut +-0 . De sa att ingen lyckats med det första gången innan *stolt* haha..jaja, nybörjartur kanske? :p

I eftermiddag ska jag till mitt andra jobb. Paketera lite plastfolie..kul! eller inte. menmen..pengar,pengar!


see ya!

Kommentarer
Postat av: Andy

"snabbnummer" hehe du menar PLU-koder ;). Grattis o jobba hårt!

2006-11-01 @ 14:17:04
Postat av: Anonym

kul med jobbet linnea! lycka till! :)

2006-11-01 @ 15:22:53
Postat av: Emelie

GRATTIS TJEJEN!!! grattis till jobbet... hoppas att det blir bra för dig... var är det? är det på netto?... kramar

2006-11-01 @ 15:34:20
Postat av: Sofia

Grattis!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback