Sommar

Nu är den här, den efterlängtade sommaren! Detta har man gått och väntat på heeela långa vintern. Nu är snö och slask endast ett minne blott.

Sommaren kunde börjat lite bättre dock. Helgen efter studenten blir Linnea sjuk (typiskt henne), och hostan vill fortfarande inte ge med sig.
Ska jag vara helt ärlig så har jag faktiskt känt mig ganska ensam dessa dagarna. Var håller alla hus? självklart är det så att alla jobbar. Och tro inte att inte jag jobbar, för det gör jag, bara det att jag har ganska goa arbetstider ;) . Men det känns ganska trist att man har spenderat den första veckan på sommarlovet helt ensam, nu när vädret har varit så bra också. Och det känns inte helt bra att man ännu inte tagit årets första dopp, inte alls likt mig :S . Men men, nu är sommaren här och jag ska inte klaga.

På fredag är det midsommar. Den ska firas i Halmstad med Becca och Carro. Kommer nog bli trevligt. Hoppas bara på att smhi har fel ännu en gång, och att det inte finns några moln som kan skymma solen.

På måndag bär det av till London. Det ska bli himla kul faktiskt. Vi ska besöka ännu en stor tennistävling, Wimbledon. Jag tror att denna resan kommer bli kul, men inte lika kul som Paris-resan förra året. Det var verkligen den bästa resan i mitt liv(och jag har rest mycket i mitt liv ska ni veta).


Sverige - England
Vilka vinner?


Kommentarer
Postat av: sofie

London? På måndag redan? Jag tänkte ju att vi alla kunde hitta på nåt nästa vecka eftersom alla firar midsommar lite varstans... Fy, Linnea, FY! :p

2006-06-21 @ 20:34:49
Postat av: sofie

btw, jag tippade oavgjort mellan england o sverige, se så rätt jag fick! ;p

2006-06-21 @ 20:40:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback