Onödigt

Ja, visst känns det lite onödigt att skaffa en blogg som man inte skriver i? men det ska bli ändring, I promise.

Jag har så mycket att berätta. Veckan som gått har varit minst sagt händelserik, och jag tvivlar inte en sekund på att de kommande dagarna kommer att bli minst lika händelsefulla. Många minnen som man a l d r i g kommer glömma.
Veckan som gått har innehållit Göteborgsresa, Studentfest, shopping och kvalitetstid med bror och familj.
Det finns hur mycket som hellst att berätta men det skulle ta mig en väldans massa tid, och tid är det ont om i dessa dagar.


Studentfest - Emelie, Malin och Anna


På väg tll Göteborg - Ellen, Anna och jag


Om 2 dagar tar vi studenten, om 2 dagar ! sen är det bal. Jag ska även hinna med att gå på min kusins student. Allt detta på 3 dagar. 


Nu ska jag iväg och kolla på Da Vinci Koden.





Kommentarer
Postat av: Anonym

hey bruden. hade du kul igår on da bal?
hoppas det! njuuuut av sommaren! pöss

Postat av: sofie

skriv då! :P

2006-06-12 @ 20:20:21
Postat av: Malina

Tack detsamma Linnea! Du såg ut som en liten ängel...
Jag hoppas också att vi ses snart :) vi får åka och bada och grilla, mums!
vad händer till Midsommar förresten? ngt bestämt?

See ya soon

Ps. blogga på, du skriver ju jättebra!

2006-06-13 @ 18:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback