"Här blir det inga barn gjorda"

Eller valpar skulle nog vara ett bättre ord i detta samanhang. Det är såhär att vi äntligen bestämt oss för att ha valpar med vår lilla Fanny, men det var ju lättare sagt än gjort. För tredje dagen i rad har vi haft en hanhund här, Bamse heter han. Problemet är att han verkar inte riktigt veta hur man ska göra, men som man brukar säga -Övning ger färdighet- , så vi får väl se om det går bättre imorgon.


Ja, man kan ju lugnt säga att det hänt mycket de senaste dagarna. Student, kusins student och bal. Det har skapats många minnen som man aldrig kommer glömma. Det var med en obeskrivlig känsla i kroppen som man promenera ut genom dörrarna till Gärdeskolan, en känsla av frihet, men även ångest. Skolan var ändå en trygghet, man visste att man alltid hade något att komma tillbaka till. Nu börjar ett nytt kapitel i mitt liv, där jag måste bestämma helt själv vad jag vill göra med mitt liv.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback