"Åhh vilket fint handtag"

Imorgon är det midsommar. Jag är peppad som as, det ska bli paartyyy ;)

Packa är alltid svårast. Hur jag än gör lyckas jag alltid få med mig alldeles för mycket kläder, vilket resulterar i en väska som väger flera ton. Denna gången ska jag dessutom ha med mig lakan, kudde, smink, ett x antal flaskor, minst 2 par skor, drinkblandare, hårfön + plattång osv...
Hur ska detta gå?


Idag har varit en sån där umgås-med-lillebror-dag.
Det hela började i frisörstolen. Det blev lite färg över från min slingblondering så jag frågade John om han ville att jag skulle göra lite slingor på honom också. Ja, sa han, utan att veta vad han hade gett sig in på. När han satt där i stolen och jag skulle börja lägga i färgen sa han:
- Linnea, har du gjort det här innan?
- Nej, men hur svårt kan det va?
- (nervöst) Jaja, jag kan ju klippa mig om det blir fult.
Vi kom överens om att använda mössa (ni vet sån med hål i som man drar ut håret genom). det kan ju inte vara så svårt, tänkte jag. När allt var klart upptäckte jag att det inte fanns så mycket färg kvar som jag trodde, oops! . Men färgen räckte, och resultatet blev bra =)




Idag har min lillebror även visat mig sina talanger i köket...



...och man kan ju tro att han har lagat mat till hela familjen, men icke. Alla 4 korvarna slank ner i hans lilla mage och inte nog med det, efter 2 minuter kommer han tillbaka och frågar -Ska inte du ha din korv?
kan han ha varit lite sugen på min korv också tro?



Nej, nu ska det packas lite till...

Kommentarer
Postat av: john

hehe, du e för go du!!!

2006-06-22 @ 21:16:18
Postat av: Linneea

haha, syskon säger jag bara =)

Postat av: Tesan

haha.. man är alltid så snygg i såndär slinghätta! :) Och din bror verkar ju vara en riktig mästerkock! ;)

2006-06-25 @ 20:12:35
URL: http://makemyday.webblogg.se
Postat av: Mallerina

Hej nea! Hade du kul på midsommar.. :)
Förresten så ville jag bara säga att jag har msn nu..Ja det är sant tro mig men jag ligger på nybörjarstadiet.. I alla fall så är de: [email protected]

See ya girlie!

2006-06-26 @ 18:14:31
Postat av: sofie

jag veet! men alltså du. malin kommer hem från holland den 9 juli. vad sägs om måndag 10 juli? fast har inte frågat malin och emelie än. men anna och ellen trodde att de kunde då iaf. då kan vi vara hemma hos mig och mysa :p

2006-06-30 @ 14:46:18
URL: http://goingtoshanghai.blogg.se
Postat av: Gilraen

haha, heta kort.. ;P

2006-06-30 @ 15:49:06
URL: http://gilraen.blogsome.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback