Melon

Ojdå, nu var det längesen man skrev här igen. Jag har inte tid. Det är väldigt konstigt eftersom jag borde ha all tid i världen att sitta här och skriva i min blogg, jag gör ju inget vettigt om dagarna. Men som man brukar säga, "Tiden går fort när man har roligt" , men jag måste säga att tiden går ganska fort när man har tråkigt också.

Jaha jag kan ju börja med en lite sammanfattning av den senaste veckan.
Helgen tillbringades i Halmstad med Anna. Det var väldigt trevligt måste jag säga. Sola, bada, långa promenader, nyttig mat (en lite för onyttig kladdkaka råkade slinka ner dock, Ångest!) och massa shopping ;) . Bästa helgen på väldigt,väldigt länge. =)
På måndagen var det dax att träffa tjejerna. Vi hade äntligen lyckats hitta en dag som alla kunde träffas(och sådana dagar är sällsynta ska ni veta). Men det var väldigt kul att träffa alla igen. God dipp och många roliga och konstiga historier( Malins var ju extra kul. Haha) Det blev även ett kvällsdopp i båraryd. Emelie och Sofie badade, resten bangade :p . Kvällen avslutades med pizza och minnen från karneleval.
Resten av veckan kommer jag faktiskt inte ihåg vad jag har gjort. Umgåts lite med Lina som varit borta i 4 veckor och som åker i ytterligare 3 veckor på söndag.

I veckan fick jag mina kläder från asos! Jag är ganska nöjd faktiskt. Måste dock klippa bort bandet som ska sitta runt nacken på linnet och klänningen, det var en aning kort. men annars är jag väldigt nöjd.

Jag måste bara skriva med också att jag har blivit helt galen i vattenmelon! Godare än godis! mums..

Nej nu räcker det för idag...

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej nea!
Hörde att du ville snacka...ja vi måste prata om gbg och så vidare hur det blir?? imorgon jobbar jag från 16.30 - 21.30 så du vet... hörs snart kram

2006-07-19 @ 23:15:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback