Göteboooorg

Ja, i lördags var jag, Malin, Sofie och Helena i Göteborg..Trevligt. Köpte ingenting dock, sparar pengarna till Bulgarien istället. Problematiskt när vi skulle hitta parkering. Hela Göteborg var fullt av små fotbollsspelare, finaldag på gothia cup. Men efter några mindre felkörningar (rakt över gång och cykelbana) lyckades vi hitta parkering. Händelserik och trevlig dag.


Imorgon åker jag till Bulgarien, närmare bestämt Sunny Beach. Sola, bada, festa, shoppa..kommer bli himla kul! fast lite nervöst är det måste jag säga..haha.


Nu ska jag fortsätta packa..har mycket att göra idag.




hejs

Kommentarer
Postat av: Mallin

Hej Linnea! Kul att du har det bra...(avundsjuk) ;)
Det låter varmt det där..puh! här hemma regnar det och är allmänt trist, så njut på du haha! vi ses när du kommer hem igen kram

2006-07-31 @ 09:41:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback