asos.com

Jag har en tendens att slå i mina tår i allt jag kan tänkas gå förbi. Bordsben, dörrkarmar, soffben, trappsteg, solstolar, krukor..ja, you name it. Jag har varit med om många brutna tånaglar och stukade lilltår. Detta är ett mysterium för mig då jag inte har särskilt stora fötter(36) och inte heller speciellt långa tår. Jag kan bara tänka mig hur det skulle varit om jag hade haft lika stora fötter som min lillebror(44!) - Nej usch, jag vill inte ens tänka på det.


Igår beställde jag kläder från England.
www.asos.com . En sida som jag verkligen rekomenderar! (speciellt nu när de har rea!) De har jättesnygga sommarklänningar och toppar. Inte särskilt dyrt heller.

Detta har jag beställt

Hoppas att det passar nu bara :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback