Vinnare

John vann hela tävlingen i Borås..jag är så himla imponerad av honom. Han hade 6 matchbollar mot sig men lyckades vinna dem och sen vända hela matchen och vinna. Vilken rysare. Han lyckades få till en nätrullare på en av matchbollarna också..bra timing eller ;) Så jäkla nervösa vi va..jag trodde aldrig att han skulle vinna..men det gjorde han :) Grattis lillebror!

Chefen ringde imorse och ville att jag skulle jobba..valde att åka med till Borås istället och jag ångrar mig inte alls..John spelade sin bästa match någonsin så det var kul att se :) Han ringde en gång till sen och undrade om jag kan jobba imorgon..så jag ska jobba 07.00-14.00 . Blir mycket jobb denna veckan..varje dag. men det är nice med pengar.


nu ska jag kolla på filmen jag laddade ner igår Step Up. Får se om den är bra :)


Seee ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback