Studenten

Satt just och tittade på en massa bilder från karnelevalen, studenten och balen. Vilka minnen..jag saknar den tiden faktiskt. Inte skolan, den saknar jag inte det minsta, men vännerna och sammanhållningen. Jag saknar vår klass! Det är ganska sorgligt när man tänker tillbaka egentligen, mycket har hänt sedan skolan slutade. Sofie har åkt till Kina, Anna har flyttat till Göteborg (tack och lov så kommer hon hem igen nu) och nu åker Malin och Emelie till Australien nästa vecka. Det känns konstigt helt enkelt. Man trodde att man skulle hålla kontakten med alla men det går inte. Man har insett nu att det faktiskt bara var skolan som alla hade gemensamt. Det har inte riktigt blivit som jag trodde, men det behöver ju inte betyda att det blev till det sämre. Jag är väldigt nöjd med mitt liv som det är just nu..jag tar en dag i taget.


81633-156


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback