Panik!

81633-180Panik på jobbet ikväll. Skulle slutat runt halv 9..kom därifrån halv 10. kul! Fattas massa pengar hit och dit..jag har 500 för lite i min kassa och Linda har 500 för mycket (det kommer vi på efter 45 minuters intensivt räknande fram och tillbaka, suck!) Efter ca en timma har vi fått ordning på våra kassor. Då strular det med kassaskåpet. Lägg på en nolla på en femhundralapp. Ja, ni läste rätt, 5000 jävla spänn! Vi trodde att vi blivit tokiga, det stämde klockan 17 tydligen :s Fyfan. Ringde tysken(stackars honom behöva åka till jobbet halv 10 en fredagkväll när man är ledig bara för att 3 virriga tjejer inte lyckas få kassaskåpet att stämma) men vi ska väl då tillägga att han inte heller lyckades få skåpet att stämma..så helt ute och cyklade var vi inte.


Himla trevlig kväll jag har haft ..kan inte tänka mig ett bättre sätt att spendera en fredagkväll på. nej.


God natt!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Usch, stackars dig Linnea. Jag drabbades av migrän ikväll, så den var inte heller helt lyckad. Men men.. Vissa dagar... ha det fint :) Puss

2006-12-30 @ 01:06:27
Postat av: Anonym

Men va e det för jävla företag du jobbar för! Jag hoppas verkligen du hade betalt för den extra timmen du fick stanna kvar för att "räkna om"... Puss o kram Bigbrother!

2006-12-30 @ 04:03:10
Postat av: Lina

Shiit... snacka om jobbigt asså:P Hoppas allt löste sig och jag har en plan ang. gymmet nu! Hör av dej när du har tid jag har mobilen på jag lovar... Ha det bra Pussar

2006-12-30 @ 12:22:17
Postat av: Jehona

Gott Nytt År :)

/Jehona


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback