Ny mobil

Igår fick jag en ny mobil..en Z610i. Vilken snygging! så läcker och smidig. Den var mycket mindre än jag trodde den skulle va..inte lika tjock som andra vikbara telefoner kan vara..den är ungefär samma storlek som min gamla mobil. Himla nöjd är jag iallafall och jag tackar mamma och pappa för den förtidiga födelsedagspresenten! :)

81633-152


Anledningen till att jag fick telefonen innan jag fyllt år är himla kul! hinner inte skriva och berätta om det idag men det kommer jag lovar. nu har ni något att se fram emot! :D aa..eller nåt.

Har en del kvar att göra idag..städa klart mitt rum, städa lite på nedervåningen(igen!) min kära familj är lite stökiga av sig så det har redan hunnit bli oreda! John speciellt är dålig på att hålla ordning på sina saker. haha.

Om en halvtimma är det träning..gött!


Seee ya!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hello mate!
Du jag tänkte bara säga att jag skulle bli jätteglad om ni ville titta in en liten stund imon...om ni har tid och lust vill säga =)!

KLockan 8 o efter det skulle bli jättebra om ni kan då??
Vi hörs vidare då!
Kraaaamar

2006-12-01 @ 21:52:53
Postat av: sofie

haha en sån har min pappa också :p

2006-12-05 @ 15:42:35
Postat av: carro

snygg mobil...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback