När man har tråkigt...

..kan det hända att man sysselsätter sig med något sånt här






Ska iväg till jobbet om en timma ungefär..käka lite mellanmål först bara. Skönt att inte jobba tidigt idag..helgen var jobbig, 22 timmar. ujuj. men massa massa pengar blev det :D Idag jobbar jag bara 4 timmar..skönt! Ledig imorgon och jobbar 5 timmar på onsdag.

Nästa vecka ska jag försöka planera in en tripp till Göteborg..hälsa på Anna och julhandla lite :) Skulle va nice. Men först är det födelsedag..på söndag närmare bestämt. gött bara ett år kvar till 20 ;)
seee ya!

Kommentarer
Postat av: Anna

På söndag är det två månader tills jag bli 20 :P en tripp nästa vecka till mig låter bra :)

2006-12-05 @ 09:27:47
Postat av: sarah

tihi vilken söt vovve :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback