Julafton

Idag är det alltså julafton. Detta måste vara första julen som jag totalt saknar julkänsla. Jag menar, lite julkänsla brukar man ju ha, den brukar iallafall dyka upp när man julpyntar och tar fram granen, men inte i år.. Det känns som att det fortfarande är höst eller nåt. Det måste vara snön. Jävla väder! Ge mig snö!

Idag är det en del som ska fixas, Tänkte äta lite frukost nu och sen gå och sola. Sen ta en låååång dusch och skrubba bort all gammal skit på kroppen så man blir len och fin :) Sen ska jag slå in den sista julklappen, Annas julklapp ;) , sen käka lite julmat och vänta på att Andy ska komma hem. Den tönten ska jobba till 3 :(


Nu blir det frukost.


GOD JUL
alla läsare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback