Heldag i Borås

Idag har John spelat tennis i Borås. Hela familjen åkte med..vi har fått för oss att John spelar mycket bättre när vi är med så vi är med på nästan alla tävlingar, de vi hinner åka med på iallafall. haha. Idag spelade han bra, vann gjorde han också...två matcher så nu är han i final :D Vi kanske åker med och tittar imorgon också om vi hinner, men just nu ser det ut som att jag stannar hemma. Har en del jobb att göra och sen är det fysträning som jag inte vill missa..men vi får se.

Nästa vecka är det jobb som gäller..måndag - fredag. Gött med pengar men det lär ju vara sjukt mycket folk. fullt upp..antar att det är därför som jag ska jobba :p

Laddade ner en film inatt också..Step Up hette den. Ska tydligen vara en ganska bra dansfilm..med snygga skådelspelare ;) får se när man hinner se på den.

81633-166



Nej nu måste jag sova. God natt
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback