Gratis presentkort?

ja tack!

Idag har jag, som så många andra redan gjort, registrerat mig på
gratisgen där man kan få gratis prylar genom att värva medlemmar och samla poäng. När jag först läste om detta tyckte jag att det verkade lite knäppt, många skrev kommentarer om att det var svårt att samla poäng osv. Men nu har jag läst om en del som faktiskt lyckats värva tillräckligt med medlemmar och få tillräckligt med poäng för att de ska få sin pryl. Tänkte att jag skulle försöka jag också..lite gratiprylar säger man ju inte nej till! :p

Sen var det ju det här med att värva medlemmar..om ni ändå har tänkt bli medlemmar så kan ni gärna få hjälpa mig genom att registrera er genom den här länken. :)


Det finns fler saker än presentkort man kan välja när man registrerar sig t.ex. dvd-boxar(Desperate Housewives 1+2, Beck 1-8), MP3-spelare, dvd-spelare, smycken från Pilgrim, pokerväska osv.


Kommentarer
Postat av: Honeydew

Du får mer än gärna skicka dem, skulle uppskatta det :) Min msn är [email protected]


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback