Galet trött

Förstår inte varför jag är så himla trött. La ner träningen idag efter en halvtimma..har ingen ork alls.. detta är inte likt mig..får hoppas det går över snart. Måste skärpa mig med träning och kost. Jag vet vad mitt nyårslöfte ska bli i år iallafall. Börja träna mer och äts bättre..yes.

Det blev lite jobb idag. Chefen ringde klockan 12 och undrade om ja kunde komma. Jobbade till 4. Stressigt, mycket att göra och massa massa folk..sånt är inte kul. meen..inget mer jobb förrän tisdag nu förhoppningsvis..nästa vecka lär bli galet stressig. ujuj

Imorgon ska familjen till Borås. Lillbrorsan ska spela tennis..han spelade ikväll med och vann =) Han är grym. Blir nog en heldag där imorgon..det kan ju va kul,


Jaha..isäng innan 9 idag var det.. jo men visst


God natt

Kommentarer
Postat av: Nohadra

Hej, nu har jag skrivit en veckans gissa. För dig som vill pyssla med lite kruliga frågor.

Snygg blogg (:

Postat av: Nadja

Det har nog att göra med att vädret är så himla tråkigt !

2006-12-16 @ 12:04:41
URL: http://nayjay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback