Första lönen

Sitter här och väntar på att posten ska komma. Idag ska jag nämligen få min första lön från netto. I can´t wait! Ska bli kul att se hur mycket pengar man får..jag har ingen aning! :p

Denna veckan har varit jobbig. Har jobbat 9 timmar varje dag ungefär, det är jag inte riktigt van vid. men det har gått bra..det känns lite i armarna att man har lyft ca 100 julmust flaskor om dagen + massa andra tunga saker. ojoj :p haha .
Lite dåligt samvete har jag dock, har inte hunnit träna någonting denna veckan och det känns inte bra! Det får minnsan bli ändring efter jul! Har varit slarvig med maten denna veckan också.. man hinner inte äta speciellt mycket när man jobbar. Inte bra för min sjukdom. menmen.


Nu fick jag precis ner nya oc avsnittet..wohoo! :D


Seee ya!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Kom på en till bra dansfilm. Girls just want to have fun. Med Sarah Jessica Parker i huvudrollen. :)

2006-12-23 @ 12:12:22
Postat av: Lina

Tja.. förlåt att jag inte kom...:( brorsan ville utmana mej i pingis och jag kunde inte säga nej... Vad händer på måndag då?;D fest? vi får allt ta och spela tennis eller nåe snart!!! Jag kan när som bara ring!!!
Puss och god jul

2006-12-23 @ 22:06:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback