Födelsedag

Om 1 timma och 15 minuter är det söndag. Tionde December = Min födelsedag . 19 är väl ingen speciell ålder eller sådär men det är alltid kul att fylla år..bara ett år till systemet ;)

Var i Halmstad idag och hälsade på brorsan :) Alltid lika kul! Fick en födelsedagspresent av honom..Desperate Housewives säsong 2 =)) Blev jätteglad för den..nu har jag både ettan och tvåan ;)

Shoppade lite också..en skitsnygg blå tröja/top som jag ska ha imorgon när släkten kommer hit. Hittade en jättefin tunika också som jag vill ha på julafton. Den satt inte helt hundra men jag ska ge den en chans till, den var ju såå himla fin! Just det, köpte ett par skor också! ett par som jag letat efter aslänge..perfekt.




Nu blir det nog sängen snart..är jättetrött!


God natt

Kommentarer
Postat av: sabina

har också stövlarna med rosett. dom är jättesöta! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback